Zákazníci po celém světě si kupují vrtulníky Guimbal Cabri G2, protože s nimi chtějí létat. Proto byl navržen tak, aby trávil co nejméně času v servisu a vy si ho mohli v klidu užívat nebo s ním vydělávat.

Robustnost konstrukce Cabri G2 se velice pozitivně neodráží jen na bezpečnosti. Radost z toho bude mít i Váš bankovní účet, který nebudete přiliš zatěžovat. Porovnejte předpokládané kumulativní náklady na údržbu (při uvažovaném průměrném náletu 180 hodin ročně) Cabri G2 s podobnými vrtulníky:

Porovnání nákladů na provoz

Náklady na provoz jsou skutečně téměř poloviční, než u běžných 2-místných vrtulníků a ještě mnohem více oproti běžným 4-místným vrtulníkům. Jak vlastně údržba u Cabri G2 probíhá?

Systém plánovaných prohlídek

Každý vrtulník je potřeba udržovat stále v perfektní kondici, tak aby vždy byla zajištěna maximální bezpečnost jeho provozu. Výrobce vrtulníku, na základě výpočtů a zkušeností, stanovuje intervaly, po kterých je potřeba provést stanovenou údržbu. Systém údržby Cabri G2 je velice transparentní a v porovnání s podobnými vrtulníky levný.

Interval údržby Guimbal Cabri G2 Běžný 2-místný vrtulník Běžný 4-místný vrtulník
50 hodin 8 000,- 9 000,- 10 000,-
100 hodin / 1 rok 18 000,- 35 000,- 50 000,-
500 hodin 50 000,- 70 000,- 90 000,-
Generální oprava 1 800 000,- 3 000 000,- 5 000 000,-
(interval) motor: 2200h/12 let
reduktory: 2200h
2200h/12 let 2200h/12 let

Ceny ostatních vrtulníků jsou orientační a můžou se měnit v závislosti na kurzu a jednotlivých údržbových organizací.

Životnost kritických dílů

Cabri G2 má velice omezený seznam limitovaných dílů s velmi dlouhou životností. Zde je přehled, opět s porovnáním s podobnými vrtulníky.

Položka Guimbal Cabri G2 Běžné vrtulníky
Listy a hlava hlavního rotoru 6000 hodin 2200 hodin / 12 let
Listy ocasního rotoru 3000 hodin 2200 hodin / 12 let
Gumový vak nádrže 15 let 2200 hodin / 12 let
(pokud ho vrtulník má)

Plánovaná údržba i limitované díly na Cabri G2 se oproti některým jiným typům počitá od vzletu vrtulníku do jeho přistání, tzn. nezapočítává se doba potřebná pro ohřev a chlazení motoru.

Na vlastní kůži

Dejte na vlastní pocity, Cabri G2 Vás nezklame!

Jedině po vlastní zkušenosti s Cabri G2 pochopíte jeho unikátnost. Už první vteřiny letu Vás překvapí nízká hladina vibrací v komfotní a prostorné kabině. Ukázka manévrovatelnosti, ovladatelnosti a pocitu jistoty i v nestandardních obratech Vás uchvátí. A jednoduchost nouzových postupů Vás zcela jistě zbaví slov.

296 212 100

Jen si stačí domluvit termín Vašeho letu