Hlavní charakteristika
Prázdná hmotnost (OEW) 425 kg (937 lb)
Maximální vzletová hmotnost (MTOW) 700 kg (1542 lb)
Užitečné zatížení 275 kg (606 lb)
Nejvyšší rychlost v horizontu @ 100% (S.L.) 100 kt (185 km/h)
Cestovní rychlost @ 85% (S.L.) 90 kt (166 km/h)
Vne (S.L.) 130 kt (240 km/h)
Vne v autorotaci (S.L.) 110 kt (204 km/h)
Dostup ve visu IGE (@ 700 kg) 5000 ft
Dostup ve visu (2×77 kg + 2h paliva) 7500 ft
Dolet @ 85 % (15 min reserve) 380 NM (700 km)
Maximální vytrvalost @ 50 kt (bez rezervy) 5 hr 40 min
Certifikace Dle EASA CS-27
(General aviation)
Úroveň hluku @ 100% (certifikovaná) 75.7 dB SEL
Transmmise
Hlavní transmise Řemen s převodovým poměrem 1:0.855
Hlavní reduktor Kuželová převodovka s převodovým poměrem 47:11
Ocasní reduktor Kuželová převodovka s převodovým poměrem 11:25
Hlavní rotor
Typ Bezúdržbový, volně uložený s elastomerickými ložisky
Počet listů 3
Průměr 7.2 m (23.6 ft)
Hloubka profilu 180 mm (7.1 in)
Nominální otáčky 530 RPM
Ocasní rotor
Typ rotoru Fenestron®
Počet listů 7
Průměr 600 mm (23.6in)
Hloubka profilu 42 mm (1.6in)
Nominální otáčky 5148 RPM
Motor
Typ motoru Textron Lycoming O360-J2A s STC EASA E.S.01001
Typ Atmosférický, vzduchem chlazený čtyřválec
Dvojité zapalování - magneto a elektronické zapalování
Objem 5.9 L (361 cu.in)
Maximální dlouhodobý výkon 145 shp (108 kW)
@ 2585 – 2700 RPM
Maximální vzletový výkon 160 shp (119 kW)
@ 2585 – 2700 RPM
Maximální výkon motoru 180 shp (134 kW)
@ 2585 – 2700 RPM
Nominální otáčky 2650 RPM
Chlazení Dmychadlem s přímým náhonem
Palivový systém
Maximální kapacita 170 L (45 US Gal)
Užitečné množství 168.5 L (44.6 US Gal)
Schválené palivo Avgas 100 LL, Avgas UL91, Automobilový benzín 98+
Obchrana proti úniku paliva Gumotextilní měchýř
Zapalování
Model magneta Bendix
Electronické zapalování LSE Plasma II – HG
Kondenzátorové vybíjení
Variabilní předstih
Provozní omezení
Schválený provoz VFR Den / Noc
(noční výbava volitelně)
Síla větru
(spouštění a vypínání)
40kt (75km/h)
Síla větru
(za letu)
Není
Turbulence Není
Hmotnost pilota / cetujícího Není
Maximální hmotnost břemena v podvěsu 220 kg (je-li vrtulník vybaven)

Na vlastní kůži

Dejte na vlastní pocity, Cabri G2 Vás nezklame!

Jedině po vlastní zkušenosti s Cabri G2 pochopíte jeho unikátnost. Už první vteřiny letu Vás překvapí nízká hladina vibrací v komfotní a prostorné kabině. Ukázka manévrovatelnosti, ovladatelnosti a pocitu jistoty i v nestandardních obratech Vás uchvátí. A jednoduchost nouzových postupů Vás zcela jistě zbaví slov.

296 212 100

Jen si stačí domluvit termín Vašeho letu